Είναι παράξενα κίτρινη μέσα στο μπλε. Ανάβει το τελευταίο σπίρτο της θύμησής του. Όταν χαράξει, τα σημάδια θα ζουν στη γλώσσα τους. Στο άγγιγμα του δέρματος οι πόροι ανοίγουν και μπαίνει. Η ηδονή. Όλη η θάλασσα χύθηκε πάνω της.



(απόσπασμα από το κείμενο "ΧΩΡΑ")

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

ΧΕΙΜΩΝΑΣ



"Ήρθαν για 'μένα, ο ήλιος αυτός
και ο χειμώνας."




Κοίτα απ' το τζάμι
σκουπίζοντας τα χνώτα σου
ένας ήλιος κυνηγημένος
είναι πεσμένος στην πόρτα σου.
Άνοιξε του, αν αντέχεις
- λίγο φως.

Πίσω του τρέχει
ένας χειμώνας• κρύα βρύση.
Tον μαστιγώνει με βροχή
για να αποκάμει πριν τη δύση.
Άνοιξε του, αν δε φοβάσαι•
είναι γυρτός.

Κι εγώ ο άμοιρος
σαν άβουλη σκιά σου
πως να μοιραστώ
το φως ή τη σκοτιά σου.
Άνοιξε του να διαλέξει αυτός
απ' τα κρυμμένα.

Κι ό,τι γίνει...
Eσύ άνοιξε απλά την αγκαλιά σου
και το σωστό
άσ' το πνιγμένο στη λαλιά σου.
Ο χειμώνας κι ο ήλιος αυτός
ήρθαν για 'μένα.

Ήρθαν για 'μένα, ο ήλιος αυτός
και ο χειμώνας.


Κοιτάω απ' το τζάμι
σκουπίζοντας τα χνώτα μου,
ένας ήλιος κυνηγημένος
είναι πεσμένος στην πόρτα μου.
Δεν του ανοίγω, δεν αντέχω
άλλο φως.

Πίσω μου τρέχει
ένας χειμώνας• κρύα βρύση
με μαστιγώνει με βροχή
για να αποκάμω πριν τη δύση.
Δεν του ανοίγω, φοβάμαι•
είμαι γυρτός.

Κι εσύ ο άμοιρος
σαν άβουλη σκιά μου,
πως να μοιραστείς
το φως ή τη σκοτιά μου.
Άνοιξε μου να διαλέξω εγώ
απ' τα κρυμμένα.

Κι ό,τι γίνει...
Eγώ θ' ανοίξω απλά την αγκαλιά μου
και το σωστό
άσ' το πνιγμένο στη λαλιά μου.
Ο χειμώνας κι ο ήλιος αυτός
ήρθαν και για 'σένα.

Ήρθαν και για σένα, ο ήλιος αυτός

και ο χειμώνας.



Active  Member






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου