Είναι παράξενα κίτρινη μέσα στο μπλε. Ανάβει το τελευταίο σπίρτο της θύμησής του. Όταν χαράξει, τα σημάδια θα ζουν στη γλώσσα τους. Στο άγγιγμα του δέρματος οι πόροι ανοίγουν και μπαίνει. Η ηδονή. Όλη η θάλασσα χύθηκε πάνω της.



(απόσπασμα από το κείμενο "ΧΩΡΑ")

Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

Η ΣΚΙΑ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ



Δεν υπάρχει μέρος να κρυφτώ απ’ τη σκέψη σου.Όλα τα καταφύγια έχουν πια γκρεμιστεί.

Μαρία Χρονιάρη


Ευχαριστώ την Μαρία Αγιασοφίτη για το υπέροχο βίντεο που έκανε με αποσπάσματα από το βιβλίο μου  Η ΣΚΙΑ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ, που ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει τον επόμενο μήνα από τις εκδόσεις Απόπειρα.

4 σχόλια:

  1. "Αυτούς που ονειρεύονται τους αναγνωρίζεις, έχουν στα μάτια ένα πέπλο θλίψης. Έχουν τη μελαγχολία αποκοιμισμένη στην άκρη των χειλιών.. Το ονείρεμα είναι κουραστικό, δεν είναι για τον καθένα. Είναι για τους θαρραλέους όπως η θάλασσα και η αγάπη." Δικό μου το ευχαριστώ Μαρία.Καλοτάξιδο να είναι κι αυτό στην ώρα του..κι εσυ παντα η πιο άναρχη αλήθεια μεσα στο χαος των καιρών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αερικό του νότου μου,

    η αγάπη σου και η αγκαλιά με την οποία ντύνεις κάθε βήμα μου, είναι υπεράνω λέξεων. Είναι μοίρασμα ψυχής. Δικής σου. Δικής μου.

    Δεν έχω λόγια, μου τελείωσαν. Να είσαι πάντα γερή.

    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο το βίντεο!! Μπράβο στις δημιουργούς!! Και στην φίλη σου και σε εσένα που την ενέπνευσες!!
    Με το καλό να το δεχτείς στα χέρια σου Μαρία το βιβλίο σου!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαριλένα μου

    σε ευχαριστώ που πάντα είσαι μαζί μου σε κάθε βήμα, ντύνοντας κάθετί που κάνω με την ζεστή θετική αύρα σου, αγκαλιάζοντας κάθε κομμάτι ξεχωριστά. Το βιβλίο αυτό είναι μια "γέννα" με θετικό πρόσημο. Που με οδήγησε στο φως.

    Σε φιλώ γλυκά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή