Είναι παράξενα κίτρινη μέσα στο μπλε. Ανάβει το τελευταίο σπίρτο της θύμησής του. Όταν χαράξει, τα σημάδια θα ζουν στη γλώσσα τους. Στο άγγιγμα του δέρματος οι πόροι ανοίγουν και μπαίνει. Η ηδονή. Όλη η θάλασσα χύθηκε πάνω της.



(απόσπασμα από το κείμενο "ΧΩΡΑ")

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ



"Όλες αυτές οι ρυτίδες στο πρόσωπό μου, σου διηγούνται την προσωπική μου ιστορία. Σου λένε από πού έρχομαι και το πώς έφτασα ως εδώ. Όμως όλες αυτές οι διηγήσεις, δεν έχουν καμία σημασία αν δεν έχεις κάποιον να τις μοιραστείς μαζί του. Κι εγώ, αλήθεια, γεννήθηκα για σένα.

Σκαρφάλωσα σε βουνοκορφές, κολύμπησα απ’ άκρη σ’ άκρη στο πιο βαθύ μπλε του ωκεανού. Πέρασα κάθε απαγορευτική γραμμή κι έσπασα όλους τους κανόνες. Κι όλα αυτά για σένα. 

Γιατί ακόμη κι όταν πίστευα πως έχω ξοφλήσει, με έκανες να νιώθω ο πιο πλούσιος άνθρωπος. Τώρα ξέρω, γεννήθηκα για σένα. Βλέπεις, το χαμόγελο που σχηματίζεται στα χείλη μου, είναι για να κρύψει τις λέξεις εκείνες που δεν μπορούν να βγουν.

Κι όλοι οι φίλοι μου που με θεωρούν ευλογημένη, δεν γνωρίζουν το χάος που υπάρχει μέσα μου. Όχι, δεν με ξέρουν. Και δεν ξέρουν τι έχω περάσει. Όμως εσύ, γνωρίζεις. Γιατί γεννήθηκα για σένα."

Μετάφραση του τραγουδιού που συνοδεύει την ανάρτηση, σε ελεύθερη, δική μου απόδοση.



2 σχόλια:

  1. Διάβασα τα λόγια της ψυχής μου μέσα απ' τη γραφή σου!

    Χαιρετώ σε.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αοράτη,

    η μετάφραση αυτού του κομματιού, είναι η πραγματικότητα της ζωής μου.

    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή