Είναι παράξενα κίτρινη μέσα στο μπλε. Ανάβει το τελευταίο σπίρτο της θύμησής του. Όταν χαράξει, τα σημάδια θα ζουν στη γλώσσα τους. Στο άγγιγμα του δέρματος οι πόροι ανοίγουν και μπαίνει. Η ηδονή. Όλη η θάλασσα χύθηκε πάνω της.



(απόσπασμα από το κείμενο "ΧΩΡΑ")

Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Η ΣΚΙΑ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ


Ο μουσικός παραγωγός Κώστας Ηλιάκης την Τετάρτη 28 Ιανουαρίου, στην εκπομπή του "Ο από μουσικής Θεός", θα παρουσιάσει το νέο μου βιβλίο "Η ΣΚΙΑ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ", εκδ. Απόπειρα. Τον ευχαριστώ για την πρωτοβουλία. 

Ακολουθεί το Δελτίο Τύπου της εκπομπής.


"Χρειάζομαι καταιγίδες ηλιαχτίδων
Να μη φοβάμαι
Κάθε που το φεγγάρι

Ξοδεύει το χρώμα του"

Με λόγια της Μαρίας Χρονιάρη απ' το καινούργιο της βιβλίο θα σας κρατήσουμε συντροφιά την Τετάρτη 28/01/2015 στον Από Μουσικής Θεό και αγαπημένα τραγούδια ελληνικά και ξένα.


Στα πλατό και στο μικρόφωνο του star fm 88.4 απ' τις 6 έως τις 8 βράδυ ο Κώστας Ηλιάκης. Μας ακούτε και διαδικτυακά στο inotos.gr.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου