Είναι παράξενα κίτρινη μέσα στο μπλε. Ανάβει το τελευταίο σπίρτο της θύμησής του. Όταν χαράξει, τα σημάδια θα ζουν στη γλώσσα τους. Στο άγγιγμα του δέρματος οι πόροι ανοίγουν και μπαίνει. Η ηδονή. Όλη η θάλασσα χύθηκε πάνω της.



(απόσπασμα από το κείμενο "ΧΩΡΑ")

Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ

Υπάρχουν δυστυχώς πολλά θέματα που ακόμα μια μερίδα κόσμου, τα θεωρεί και τα αντιμετωπίζει ως ταμπού. Θέματα που ανά πάσα στιγμή μπορεί να χτυπήσουν την πόρτα μας - όπως χιλιάδες άλλου κόσμου. Ένα από αυτά είναι και η γέννηση ενός παιδιού με αυτισμό. 

Παρ' ότι η επιστήμη έχει προχωρήσει πάρα πολύ στην έγκαιρη διάγνωση αυτών των ασθενειών κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης, πολλά παιδιά ακόμη γεννιούνται αυτιστικά. Η κοινωνία μας έχει φορείς που ασχολούνται με αυτά τα παιδιά, ειδικά σχολεία, παρέχει υποστήριξη ψυχολογική στους γονείς και πολλά άλλα.

Όταν στο δρόμο βρεθείτε μπροστά σε ένα παιδί με αυτισμό, μην κάνετε πως δεν υπάρχει, ούτε να το κοιτάξετε παράξενα. Αντίθετα δώστε του το πιο όμορφο χαμόγελο ψυχής που διαθέτετε, κοιτάξτε το βαθιά μέσα στα μάτια κι εκείνο θα νιώσει την ζεστασιά σας αμέσως. Και που ξέρετε, μπορεί και να έχει έρθει από το φεγγάρι...

Μαρία Χρονιάρη

Δείτε εδώ

4 σχόλια:

  1. Προσωπικά εγώ υποκλίνομαι σε όσους γονείς κουβαλάνε τέτοιο φορτίο, καθώς απαιτείται τεράστια δύναμη ψυχής και διαρκής αντοχή.

    Φιλώ σε καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τρέφω απεριόριστο σεβασμό όχι μόνο σε γονείς που στέκονται φάροι αναμμένοι στα παιδιά που έχουν γεννήσει και έχουν αυτισμό, αλλά και σε εκείνους που υιοθετούν τέτοια παιδιά εις γνώσιν τους. Ο Θεός να δύναμη τόσο στους γονείς όσο και στα ίδια τα παιδιά.

    Σε φιλώ αοράτη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτός ο κόσμος που ζούμε χρειάζεται περισσότερη ανθρωπιά, σεβασμό κι αγάπη!! Μακάρι ναναι γερά και δυνατά όλα τα παιδάκια και να χουν μια ζεστή αγκαλιά και την αγάπη που τόσο τους αξίζει!!
    Καλή χρονιά να σου ευχηθώ Μαρία μου!! Ας είναι ευλογημένο και πιο αισιόδοξο το 2015 για όλους!! Εύχομαι υγεία πάνω από όλα και αστείρευτες στιγμές έμπνευσης και δημιουργικότητας!! Να σαι καλά και να περνάς όμορφες στιγμές με αγαπημένους όμορφό μου Μαράκι!!
    Σε φιλώ γλυκά!! Καλή Πρωτοχρονιά να χεις!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαριλένα μου, όλα είναι ακριβώς όπως το γράφεις. Δυστυχώς έχουμε ξεχάσει να είμαστε ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

    Σου εύχομαι με την σειρά μου Καλή Χρονιά, με όλα όσα θα κάνουν την ζωή σου πιο όμορφη καλή μου Μαριλένα.

    Σε φιλώ γλυκιά μου και Καλή Πρωτοχρονιά να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή