Είναι παράξενα κίτρινη μέσα στο μπλε. Ανάβει το τελευταίο σπίρτο της θύμησής του. Όταν χαράξει, τα σημάδια θα ζουν στη γλώσσα τους. Στο άγγιγμα του δέρματος οι πόροι ανοίγουν και μπαίνει. Η ηδονή. Όλη η θάλασσα χύθηκε πάνω της.



(απόσπασμα από το κείμενο "ΧΩΡΑ")

Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Η ΣΚΙΑ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΑ



Στις 18 Ιανουαρίου ο μουσικός παραγωγός Κώστας Ηλιάκης έκανε αφιέρωμα στο νέο ποιητικό βιβλίο μου "Η σκιά μου κι εγώ" εκδ. Απόπειρα 2014, μέσα από την δίωρη εκπομπή του Ο Από Μουσικής Θεός στην συχνότητα του Star FM. Τον ευχαριστώ πολύ και δημοσίως για το ομολογουμένως πολύ όμορφο αφιέρωμα.

Όποιος επιθυμεί μπορεί να κατεβάσει την εκπομπή και να την ακούσει χρησιμοποιώντας τον παρακάτω σύνδεσμο. Είναι χωρισμένη σε 4 ημίωρα.


https://www.sendspace.com/filegroup/9BnLf2av4N9l%2FeCAi54o9rVG6W0aaAnA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου